Nowy (stary) sprzęt: Zenit ET

Po dwóch miesiącach przerwy na szpital i leczenie wracam do bloga wraz z zaległymi zdjęciami, które są już na blogu.

Ponadto do mojej kolekcji dołączyło kilka stareńkich aparatów (głównie radzieckie, jeden polski), w tym lustrzanka Zenit ET:

DSC07031

Jako, że moje doświadczenie w obsłudze aparatów analogowych jest niemal zerowe, to nie obiecuję tego, że moje zdjęcia, zrobione tym aparatem szybko się tu pojawią. Co prawda nie mogłem się powstrzymać i już kupiłem jeden film na próbę, przekopałem Internet w poszukiwaniu instrukcji obsługi i porad, a następnie wyruszyłem na „łowy” w miasto, ale boję się efektów. Od nich wszystko zależy, a jeśli będzie dobrze technicznie (czytaj – aparat okaże się w pełni sprawny), to zamierzam się rozwijać w tym kierunku, bo mimo licznych niedogodności i utrudnień w stosunku do cyfrówek, to podczas fotografowania takim aparatem czuje się prawdziwą magię i aż chce się znów iść robić zdjęcia. 🙂

AKTUALIZACJA:

Jest nieźle, będą zdjęcia! 🙂 Próbka:

DSC07126

4 myśli nt. „Nowy (stary) sprzęt: Zenit ET”

Skomentuj

