Ania ze słonecznikiem

Ania ze słonecznikiem

Ania, moja piękna i kochana żona i pierwsza modelka. Tutaj ze słonecznikiem. 🙂

10 myśli nt. „Ania ze słonecznikiem”

  1. Nareszcie Ania się pokazała! Gratuluję pięknej żony! 😀 a bardzo rozczuliło mnie to, że w mojej liście obserwowanych blogów najpierw u Ciebie był anioł… a potem Ania. Taki piękny zbieg okoliczności 🙂

    Lubię to

    1. Dziękuję, dziękuję. 😀

      Ania się zgodziła i fajnie. 🙂 Może wreszcie da jakieś swoje zdjęcia z lalkami. 😉

      Chyba znak z góry z tymi aniołami. 😉 Chociaż Ania ładniejsza od tych aniołów. 🙂

      Lubię to

  2. Może powoli wszyscy się na blogach ujawnią? Ania jest piekielnie fotogeniczna! 🙂

    A tak w ogóle to przeczytałam Twoj wpis o Zenicie i bardzo podobają mi się fotki jakie zrobiłeś – ta kolorystyka od razu rzuca się w oczy. Ty w analogowe, a ja odwrotnie – w aparat ze smartfona 😀 trochę Ci zazdroszczę.

    Lubię to

    1. Ciekawe rozmowy bez mojej wiedzy mają tu miejsce 🙂 Nie licząc niewielu zdjęć rodzinnych, które lubi pokazywać moja rodzinka na FB i Naszej Klasie, to chyba moje jedyne „portrety” w sieci… Nie chcę ograniczać hobby Pawła, więc muszę się godzić na publikację 😉 Dziękuję za komplementy, aż mi głupio, bo mam dość niską samoocenę…

      Lubię to

      1. A bo właśnie najciekawsze rozmowy to te o których nie wiemy! HA HA zdjęcia są piękne pod każdym względem. Ale wiem coś o zdjęciach bo nie jestem fanką moich własnych. Ale cóż, tutaj akurat liczy się co inni myślą! 😀 jesteś bardzo fotogeniczna.

        Lubię to

    2. Dziękuję za komplementy. 🙂

      Taki Zenit, jak mój, nawet z takim obiektywem, na allegro można dostać za kilkadziesiąt złotych, nie wiem jak na ebay, więc jeśli zazdrościsz, to tylko kwestia „chcenia”. 😉

      Lubię to

Skomentuj

