Coś się kończy, coś zaczyna…

Zamykając pewien rozdział w życiu tego bloga, publikuję ostatnie zdjęcia zrobione aparatem Sony Cyber-shot DSC-S3000. Wiernie mi służył przez te lata, jednak dokonał żywota i ustąpił miejsca nowemu sprzętowi. Chociaż nie zawsze się z nim (tym pierwszym) dogadywałem i nie pozostawiał zbyt wielkiego pola do popisu, to będę miło go wspominał.

A ten drugi zaskakuje mnie jakością i możliwościami. I mam nadzieję, że dzięki niemu moje zdjęcia będą coraz lepsze.

„Mamut” – tam produkują znane suchary itp.
Pod estakadą
Pod estakadą
Serce na chodniku
Serce na chodniku
Siedziba STK - kolejowego przewoźnika towarowego
Siedziba STK – kolejowego przewoźnika towarowego

Skomentuj

