11 myśli nt. „W klatce”

    1. Dziękuję. 🙂 Chociaż wciąż muszę sporo popracować. Przede wszystkim zastanawiać się bardziej nad każdym kadrem. Na przykład tutaj mogłem uniknąć tego badyla w pierwszym planie, który trochę psuje efekt.

      A znak wodny już od jakiegoś czasu mnie męczył. Wciąż mam w archiwum zdjęcia z tym starym, ale na nowe nanoszę już nowy znak. Jest dużo mniej „inwazyjny”. Chociaż, jak przypomnę sobie mój pierwszy, to wciąż się zastanawiam, jak ja mogłem coś takiego wstawiać. 😀 Przykład:

      Polubione przez 1 osoba

Skomentuj

